Tuesday, March 10, 2015

gula batu rasa coklat! part 2

d Alfred Hitchcock in me mula terfikir.

Tadi masa saya berbual dengan orang tu, ada 3 orang, tapi kenapa air yang sampai cuma 2 je?
And.... why oh why both of them chose a rare flavour.

Saya pusingkan balik pilem dalam minda. Its d 2nd time I bumped into them in 2 weeks. Its funny... something just don't click.

Saya kirim mesej kepada the other friend, "ayah samuel wilson tu keje apa?".
Sebab anak pompuan yang minum air rare flavour  tu saya kenal, Samuel Wilson namanya, bukan nama sebenar la kan.
lelaki yang dia berbual tu bukan suaminya.

cetttt.. x perasan pulak dah nak pukul 10mlm masa saya sent message tu. Tak semenggah betul bermesej perkara lagha malam2 hahahha.

Sedar x sedar saya pun tertidur.
Besok, sebelum Subuh saya checked message.

The other friend balas at ungodly hours.
The thing is, unless perkara tu antara hidup dan mati, it is n unspoken rule, we never contact one another at night.

If we did, it is better be important.

Jap...
dengar lagu ni pulak...



No comments: