Tuesday, March 10, 2015

gula jawa rasa coklat! part 1

Honestly, I dunno what gula jawa is.
it is from Jamal Mirdad's song,
boleh tengok clip kat sini.
very entertaining
Saya bukan sengaja nak ambil tahu hal orang. Sangat kebetulan laptop saya broke down. Kawan yang memang saya harap nak bekap tak datang pulak. Jadi saya jumpa kawan no 2. Dia kasi laptop tapi tak kasi password. 

Sentap betul!
Saya pulangkan laptop, letak atas meja n terus kuar g makan.
Stressed giler...

Saya nampak pompuan itu dengan 2 lelaki sedang berbincang.
Of course I said "hi". Itu ajela. Saya x ramah sangat.

Sangat kebetulan, kawan no 2 yang kasi pinjam laptop tapi tak kasi password tu tengah maka  sensorang.
Bincang itu ini, dia janji akan tolong sehingga ke garisan penamat.

Dia pergi, saya pun tegur la yang 3 orang n berbual itu ini.
Yang lelaki itu tanya macam2, yang pompuan lebih banyak tersenyum.
Air yang mereka order sampai, saya minta diri.
saya beritahu I m behind time. Gitewww..

Kerja itu boleh selesai 5 minit je kalau laptop saya ok.
Tapi guna laptop orang, 15 minit kot baru selesai.
Kawan tu print kan, saya berlari ke bilik cetak.
notify orang tu orang ni, and prepared for d next day task.

Penat..
flat out.

bila malam nak tidur pun x lena.
stress



No comments: