Monday, March 30, 2015

sakitnya tu di sini:( part 1

I was typing something, when I noticed d notes I scribbled in d yellow book.
I remembered it was a pin drop silence when dat particular person uttered those words. I kind of forget it, until saya buka buku nota tu sekejap tadi. Even when I transferred those words into..... ( fill in d blanks), masih terasa auranya.

Itu kot yang pepatah Arab cakap, " what comes from d heart reach d heart, what comes from d mouth reach d ears".

That particular person cuma cakap, jangan mengata orang, walaupun dah berpisah, dan mulut kata maaf, tapi hati? Dia tanya. Korang tak payahla menjawab.

Honestly, bila saya dengar orang mengata dat particular person, saya rasa macam kagum juga. I wonder,  teket syurga memang dah keluarkan VVIP pass in advance ke apa?
Macam maksum sangat bunyinya.

Tak pernahke diorang fikir, sebenarnya cerita diorang tu akan sampai juga ke telinga orang tu. Dunia ni bukanla besar sangat, hidup pun belum tentu panjang.
Kalau Allah tarik nyawa kita petang ni, apa kita nak jawab kat malaikat mungkar nangkir nanti, selalu saya guna ayat ni bila diorang bukak thread dpn saya..
hahaha.. terus kena pangkah...

I know dat particular person is so strong.
Saya takut ada clash of d titan je... Mau saya duduk tercongok sambil makan popcorn.
sesekali ada drama, much welcome!

No comments: