Friday, June 12, 2015

sometimes u talk too much part 1

Hari tu saya tanya kawan, dia kat mana?
Dia kirimkan gambar ini
Oh... nak ke Pasaq Kemboja ye? Saya tanya.
Dia tak jawab...
Beberapa hari kemudian dia cakap "Perempuan... itu pun tak faham".

Ok..
saya tukar skrip sikit2.

Rupanya dia nak cakap dia ada kereta baru. Mahal gilerrrrrr (yang ni dia x cakap).
Laaaaaa... dia baru tau ke saya memang perempuan sejak lahir.
Ada perempuan yang boleh baca fikiran dia dari jarah jauh, tapi saya belum sampai level tu lagi hahahhaha...
But I m gud at reading your mind bila face to face, Be Careful! Hahahha

Sebagai perempuan biasa, I told all n sundry about d new car. 
Gigih saya buat announcement bagai, heh.. 
When we teased him, he was quite annoyed.

"I did not tell anyone, I told u only", dia cakap sudahnya..
Ooooo..

Errrr...
"tapi... x cakap pun suruh rahsia.." saya jawab pelan. Takut sebenarnya..
"Tu la hang...." dia jawab. Pendek.

Perempuan.... (mungkin itu dalam hatinya)



No comments: