Friday, July 24, 2015

Heh?

Hari tu saya marah sangat sebab attendance terlalu menyakitkan hati. Maka saya mengambil keputusan untuk memberi 5 min ceramah (saya taiming).

Tertutup pintu hati saya nak tolong uruskan Jamuan Hari Raya.
"Kalau by 12noon, tak ada senarai menu, tugas n all, jgn buat jamuan, kita duduk dalam kelas n biar saya mengajar", agaknya serius betul saya cakap. By 2p.m mereka datang nak konfemkan saya dah baca mesej mereka atau belum.

"Saya nak jadi cikgu.", saya ingatkan mereka. Mereka angguk kepala tanda faham





On d next day.
Senang betul kerja.
Mereka yang uruskan semua, saya cuma bawa tikar, pinggan mangkuk, kuih raya dan stools saja.

Boys angkat barang yang berat, d girls prepared n serve food.
Gr8!

Saya memang suka jadi cikgu.
Tengokla gambar tu..

Kemain ceria cekgu kelas diorang.

No comments: