Thursday, July 02, 2015

Kak Zara

She is a new C.C.
Efficient gilerrr..

On Tuesday, saya minta Shril pos surat. Banyak.
On Wednesday, Shril, d office boy, pulangkan balik duit.
"Kak Zara kata membazir" dia cakap.


"Mahalll... pos laju RM5 lebih, " Kak Zara menyampuk.

Saya terkebil2. Tapi surat tu kena sampai ASAP.
Makcik seteressssssss...

Korang tau Kak Zara buat apa?

Dia ambik semua surat tu dan hantar sendiri on her way home.
Kalau sepucuk surat je saya tak kisah. Ni banyak.
Bulan posa pula tu..

Saya rasa macam nak melompat bintang 88 kali.
Tapi ni bulan puasa, saya tak berapa nak larat.
(Bulan x puasa pun semput jugek).

Jadi sesiapa yang baca entri ini,
tolonglah doakan Kak Zara hidup bahagia di dunia dan akhirat.

Makcik sangat terharu okehhh..

No comments: