Saturday, July 25, 2015

Kasih Sayang Untuk Dirasa: Manis betul..

Pada hari Jumaat Fida kasi setapawe kuah durian. Saya sempat makan 2,3 sudu je.
lepas tu container tu tertinggal di atas meja.
sedihsss..

Tiba2, on Saturday saya dengar orang kasi salam.
Fida rupanya.

Berlari saya menyarung jubah n bertudung. Saya fikir ada kecemasan.

"Saya dah kumpul banyak, tapi ada sedara datang. No way... saya nak jugak bagi Kak Izan", Mokcik spicless uolss..

Mereka suami isteri came all d way semata2 nak hantar durian.

Either durian tu memang melampau sedapnya, atau disedapkan lagi dengan kasih sayang tak bertepi, saya terus makan sebiji setengah..

The first ones sangat fresh n moist, so saya buka d second.
Boy I was wrong.
D second was more fleshy, tak tau la perkataan yang lebih sesuai selain dari outtadisworld.

"Durian D24 ke ni?", Arif tanya bila saya bawa balik ke#18. 
Mana saya tau, D24, D26 ke D28.

Tapi mEmang sedap sangat sangat. Tak sEmpat nak snap gambo pun..

Mudah-mudahan rezeki Fida sekeluarga dimurahkan dan mereka diberi kesihatan yang baik oleh Allah dan dusun ayahnya sentiasa selamat dan subur

Aminn..


No comments: