Sunday, July 26, 2015

Kasih Sayang:Untuk dirasa.. part 1

"Kata kawan....", forgive me for being 14 years old again..
I asked the other friend to re-write d Arabic du'a in Jawi.

"Google je la, tak pun suruh budak", dia jawab.
Heh?

If I can write perfectly, I wont bother  the fact is I cant. Saya Jahil Kelas Satu.
Kali terakhir saya tulis Jawi ialah 20 tahun yang lalu.
when I was in school.

Sentap mokcik nak..
Then someone else helped me out.

"Tapi saya tau tulis Bismillah je, yang lain ni saya tak konpiden", dia kata...

Hahhahahaha..

Tapi ye lah.

Sentap 5 minit.
Besoknya kawan balik.

Saya mengungkit dia x mo tolong semalam.
Dia mengungkit saya bocorkan rahsianya.

"Eh... tapi itu bulan lepas, lagipun x kata pun suruh rahsia", saya mengungit lagi.

Heh... dia sambung mengungkit..
Dalam persahabatan, yang penting jangan melampaui batas.
kalau sama2 mengungkit, itu ok.

Kasih sayang tak bertepi namanya

No comments: