Saturday, August 29, 2015

Terang hati budak2 ni

Kepala makcik spinning chuolss..
Bukan sebab menapak naik bukit pagi2

Ataupun sebab subuh2 gelap dah naik bas ramai2 macam ni..

Semua ni saya okey..
Yang tak okey bila tengok Budak Bertiga ni duduk termenung tengah majlis..
Wehhhh.. hangin makcik tau.

jadi saya paksa dia tulis report.
Paksa ambil gambar itu ini, untuk illustrate d report..

"teacher.. boleh x nak ambik gambar dengan Tuanku Permaisuri?" dia boleh tanya tu..
Mestila boleh. Tapi kena ada strategi. Gigih saya kasi tips.
Terang hati budak2 ni..


Cuma yang saya cuak tu...
Mereka minta a VVIP yang ambikkan gambar.

"tapi pakcik tu yang offer nak ambikkan gambar." mereka defensif tak habis..

Whattttt?
They called him PAKCIKKK?

Kepala makcik spinning chuolss
Bagus Datuk OBJ Hulu Perak ni..
Saya harap kalau satu hari one of d girls jadi orang besar2, biarlah mereka pun humble macam Tuanku Permaisuri n Datuk OBJ ni..

sekian..

No comments: