Friday, October 23, 2015

Ada personal driver tak?

Untuk rekod when people trusted me with anything, saya sangat berbesar hati. Berusaha saya berikan yang terbaik dengan harapan dapat merit tick diperhitungan akhir nanti. Bab nak impressed orang memang x masuk agenda.

When anyone started to be funny, saya tinggalkan semuanya, ambillah kalau nak sangat... Saya kasi menang tanpa bertanding.

Tu baru intro. Hahhahaha..

Recently I attended a 2-day workshop. While most of d clans stick together, saya pilih location more than anything because, makcik rabun n pekak pulak tu. Besides, banyak saya nak tanya, so I found a vacant chair next to 2 urban Indian gentlemen.

We posed lots of questions, thats for sure.
Despite this is d first time we met, we can get along quite well.

During break, these urban clan had a secret meeting. I was too lazy to move so I juz stayed there n listened attentively.

Half an hour later, someone send a message, asking to see me. I excused myself n was about to move when someone asked,

"u r not one of us?" dia bertanya.
I was... 👌
How come u do not realised, u meet quite often n cant u see an outsider once u see ones.
Saya fikir mereka tau n x kisah I was there. There were only 14 if them, x kanla x perasan ada yang ke-15. Eh?
Atau mungkin saya nampak urban juga.

Later, one of them talked to me personally asking me not to leak anything.
I assured them, saya ada selected amnesia. Tapi nampaknya hati beliau masih lagi gundah.
To be honest, it was not a big deal to me n xder kerjanya saya nak menjaja cerita orang heh.
Jadi kami berbual hal lain, it turns out we have a mutual friend. Kirim Salam ye, saya beritahu.

Saya speku dia masih lagi gundah coz dia ambik gambar saya secara curi, n sent to d mutual fren. Saya rasa dia jujur bcoz dia tunjukkan gambar tu n asked for my full name. Tapi saya nampak gumuk n d angle make my double chin looked like 🍩 with extra yeast.bab gumuk ni saya x puas hati sikit..

The next day dia beritahu, our mutual friend 'know' me n wrote, "dia ni la yang aku nak groom jadi macam aku, tapi dia ni baik dan lembut sangat"

"heh... Dia cakap pasal org lain kot, might b silap send gambar"  I joked.
" no, t'was ur pic", dia cakap sambil took out d handphone.

Well...
It is an endorsement tahap dewa when it comes from that particular person. I hope hati urban clan yang gundah gulana tu tenang sikit.

On d second thought,
I never know someone like that particular person pernah terlintas di fikiran nak groom norizan adnan.
Makcik terharu chuolss.

Tapi..  Norizan Adnan terlalu LEMAH GEMALAI.
Belum apa2 saya menangis dulu. Harusla dia mencari yang selayaknya untuk di groom giteww

Sekian

No comments: