Wednesday, October 28, 2015

New Broom wishlist

Semalam a new broom came, meaning someone will go out.

Saya tengok muka tak ada perasaan.
Terpulang mahu jadi apa mahu jadi hanteww, mahu jadi buaIya

I couldnt care less.

Tapi hari ini saya dapat berita lain pulak.
Someone else will move out too.

" gosh.. Susahla nanti... " saya cakap pada tukang sampai cerita.
"tak tau la lagi, kita kan ada yang baru tu", si tukang sampai pun talking riddle.

Entahla.. Saya skeptikal giler..
Sebab saya selalu jumpa dengan si pemalas tapi rajin sungguh mengipas.
Lepas tu gigih pula berlakon lindungan kaabah. Sesambil berlakon playing victim summore.
Tak tahan betul saya..

Lagi tak menahan siap pulak tu bawa mulut ke sana ke mari. Awak tu lelaki bang...
Dah kenapa?
Pre-menstrual ke hapa kekdahnya...

Whatever it is, I really hope d new broom live up to d expectation
 Kot takat nak jadi people pleaser,
Kemon man.. 
Wasting time sehh.n

No comments: