Thursday, November 26, 2015

Till we meet again!

Semalam mereka buat jamuan n I was invited. Saya dah cakap saya x mau tapi the boss n kak zara insisted.

Jadi saya makan 2 pinggan je, sebab malu..

Hari ni I brought a cake for d boss.
Saya baru tau semalam that today is her last day.

I put on her table n continued my pending task with Jun. By 2.30p.m we saw she went to her 🚗.  Gigih kitaorg berdua mengejar.

Orang lain pun sama hahaha..
Saya x boleh lupa dia jerit "WKJ 4849 alihkan kereta", hahhahahhaha
Nanti saya link kan entry
 Hhahahahhahaha..

Other than dat, she is ok. A good leader I must say.
Tapi tidaklah saya bertunggu tangga di depan biliknya. Buang karan kot because my boss is d type yang semak hal satu2.
To be in her gud book u must perform.
Since my performance masuk band 2, adalah tidak mungkin saya menempel di depannya, baiklah saya nyorok jauh2.

But, I still think she is a good, fair n just leader.

Hari tu saya check, d admin dah beri markah appraisal. I got lousy mark n intriguing comment which in my humble opinion is really unfair. It took me few days to remind myself that di hujung nanti akan ada perkiraan yang lebih adil, so, haruslah saya berpozitibiti gitewww.



Sebab markah appraisal dah decided n name for d APC recipient pun dah submitted, jadi saya beranilah nak belikan kek. Else, x mo saya. Membodek juz not my forte.

Bosses come n go
Walau macammana pun permulaan, perjalanan bumpy n scary, janji di hujung ada hugs n kisses.
Ada doa, mengharap akan berjumpa lagi.


No comments: