Tuesday, January 19, 2016

13/2016

1. I was so 😴..  N my head spinning because I was wearing an old spectacle. Not a fruitful morning.

2. Took out a phone to check something.
A friend who sat in front of me asked,
" nak talipon Ax ke? Dia ada kat kantin tadi", he said.
Amboiii atas dasar apa dia buat kesimpulan? Men!

3. Terkebil2 mokcik. Since when norizan adnan rajin menalipon orang? N I wonder...
Since when our private life dah dipablik pulak?
What happen to " rahsia kita berdua?".
Men!



4. Saya fikir we used our name as kata ganti diri pertama to someone errrr yang masuk kategori yanggitew la kot.
I noticed Jie addressed himself as I to all my friends, but he called himself Jie when we talked. Guessed we r quite close kot...
To be frank, inilah pertama kali saya evaluate hal ni, sebelum ni saya rasa biasa2 je bila Jie cakap, " ok nanti Jie fetch Izan ye".  Selalu saya jawab, "nanti bila sampai kita call Jie tau".
Giler... Tak pernah lagi saya bahasakan diri
"Izan" kot. I am kita to everyone.

5. Hari ni berpeluh saya ke hall to prepare things. A man in greyish shirt was checking his PowerPoint presentation.

6. "Hello", saya tegur. " Hi, I m Nick" dia cakap n exchanged pleasantries. " Nick dari Agensi xxxx", dia sambung.

7. Later, he gave a talk. "Jelas tak penerangan Nick ini?", dia tanya kepada audiens. Comel pulak saya rasa. Haha.

8. "Izan suka Nick", saya whatsapp the other friend.
"beli barang yang nick promote lebih bagus daripada beli benda yang bukan2", came his reply. Ye la saya edit sikit, tapi isinya sama la kan

9. How come the other friend x perasan sarcasm in my statement?
Men!

Ok la. Nite everyone.  Izan off dulu heweeeee haha.

No comments: