Saturday, January 02, 2016

Dua bukan Doblas

On 13th December, Kak Jah Pin asked me to invite friends n family for Taufiq's wedding. Her second son.

Saya ok je..
On Thursday saya beritahu Arif, if he wud be free on Jan 12th to.attend d wedding.

"Hari Selasa?" Arif tanya.
"Kenapa Kak Jah nak buat kenduri hari Selasa?", saya tanya balik.

Jadi saya periksa semula
Duh

Rupanya 2nd of Jan.
I blame it on meeting yang serabut tu on 14th Dec tu.
Sampai daya penaakulan pun ke laUt dalam.

Kalau ngan orang lain, gigih juga saya buat lupa. Tapi Kak Jah.n Cik Pin adalah kawan lama yang sangat sangat saya hormati.
Gigih.saya memandu jauh ke Manjung. 

Seeing Kak Jah always make me happy. Kelakar diorang ni. D food was superb is a bonus. Hahhaha

I went with Mom n Uda. 
After that we stopped at Masjid Teluk Intan, I took a nap before mak pergi beli ikan.masin n we bought some books.

Then did groceries@tf. Tak best.
Bila balik it was already dark. RIena n my bros prepared for barbecue. 
Rajin betul diorang ni

But I have to go.back to.12A. 
Ye lah, sari dua ni.saya buat kerja lemah gemalai.
Hari2 saya mengemas, still tak kemas2 jugek
.

#si

No comments: