Tuesday, May 10, 2016

46/2016

Following lakonan d Kids yang mega hebat hari tu, my superior sangat impressed dan terpahat kukuh dalam hatinya.

Saya tahu sebab dia yang beritahu sendiri.
Kebetulan saya send gambar ini di whatsapps group,

Mohtip nya saya nak beritahu,  saya tiru idea dia. " I cakap ngan derang these r ur ideas tau...", saya beritahu dengan jelas supaya di belakang hari Xder bunyi afterall I was paid a gud money too..

Dia ok saja pasal tu, dah suruh saya spread lagi pada ramai orang.

"Oh I also puji u today. U n 5d", dia cakap. D Crowd hari tu r bosses.
Which I really dun mind.
Kalau dia puji saya means, dialah yang berjaya trained me to become Successful.


d nxt day ada satu lagi meeting. Dia petik juga nama saya. Like?


Jadi saya beritahu d Kids, we r in trouble.
Nama dah kena petik 2x jadi haruslah kita live up to d expectation.

Dan dan mokcik jadi pegawai askar.  Buat cincai mokcik hanginn..
Janji mereka usaha sehabis baik.

Hari ni exam.
Sejak semalam gigih saya buat tutoring
I was seen as pushy.

Like I.care.
Bit today, d Kids tried to answer to.d best of their ability.

Ok
Doa doakanlah


No comments: