Friday, May 20, 2016

Bila hati berbunga2

Semalam, awal2 pagi saya tanya kawan if I could speak to him in private.

Yang x menahan matanya melirik ke parking space itu.. Kebetulan sangat hari ni share parking katanya.. Hahaha

Tak..  Hal skandal tu saya dah cuci tangan.  I have done what I should n talked openly kepada empunya badan, jadi tak ada keperluan saya nak bergosip.

Saya minta dia helped me out.
"Boleh ke saya?", dia tanya.
I told him my reasons, unflinchingly ke hapa istilahnya.

"Ok... Saya akan tolong.", dia janji. Saya terus pergi. Sejak bertahun dia tahu saya cuma cakap kalau penting je.
Small talk mokcik Xder bakat chuolsss

Ada orang berjanji saya g follow up byk kali. Mokcik x phurrcaya hokehh.
Tapi yg ni saya yakin.
Terus mokcik melangkah maju tak toleh dah.

We did not talk about it anymore.
Even terserempak kat jalan, we talked about something else.

Pagi ni saya letak everything on his table.
Lepas Jumaat, he called me.
We headed to another room n planning with someone with d higher power.

I noticed dia plak yang berlebihan.
Over-excited kekdahnya..

"Siapa yang in-charge ni?,"
I took out d letter n showed them.


Both of them baca n...
" Nanti saya call orang ni...", Sudahnya dia kata.

"Saya tau saya muka tak  malu, but I want ThIs so badly", saya beritahu mereka.

" takper..", one of them cakap, sambil ambik surat tu dan fotostat.

Kot ikut pengalaman, rezeki saya memang xderla murah sangat... Selalu juga saya menangis bila yang saya mahu tu x dapat.
Pas tu saya ala2 pasrah dan redha je..

But ThIs time around, shud my application approved,  saya akan ten-fold my effort, sebab I know d two of them pun berharap juga.

To those yg baca ni, I could not share what we r up to. I wish ai could.
But please pray for us.

Us means ➡me, d Kids b these 2 New staunch supporters.

Meanwhile.

Hati mokcik flowery chuolsss
 πŸŒΌπŸŒΌπŸŒπŸŒΌπŸŒΌπŸŒΌπŸŒžπŸŒΌπŸŒπŸŒπŸŒπŸŒπŸŒΌπŸŒΌπŸŒΌ


No comments: