Tuesday, May 31, 2016

Mungkin sama?

Pernah x bila korang jalan kat public, ada orang stared?
Saya pernah dua kali.
First kalau jalan dengan Jie yang berketinggian 180cm dan secondly bila jalan ngan Pouya kat pekan Slim River. Dah sah2 bukan saya yang mereka pandang kot..

Couple of days ago someone 👑talked to me and said something funny. Itulah first time kitaorang berjumpa kot.. X mungkin dia terpedaya dengan tutur kata saya yang tidak tersusun dan grammar ke laut dalam itu.
Saya pasang telinga juga kalau dia cakap yang sama pada orang lain, tak jugak..

Okk...
Mungkin, she was juz being humble, saya fikir dalam hati.

But then, bila dalam group photo, suaminya juga stared at me. ( saya perasan kot)

It makes me wonder.....

Couple of years ago I was my minding my own business bila saya terperasan a designer handbag which sampai mati pun saya tak mampu nak beli carried by a Lady. 👜
Okkkk... Jantung saya berdenyut laju dan mata saya otomatik terpaku tengok handbag. Serius cantekkkkkkk.
Mokcik pompuan biasa chuolss.. Bab2 designer handbag ni mokcik sangat bernafsu kekdahnya..

Bila ownernya menoleh she stared at me.
Terus mokcik x tgk dah.
She kept staring for quite sometimes.

As a Perakian,  of course I knew who she is, despite saya tak tau namanya. Muka sepesen kot.

I never believe in coincidence.
The 3 of them r related.

Saya speku mungkin I look like somebody they know. Whoever he/she is, harap2 orang yang baiklah...

Sungguh tidak adil kalau People hate you because of other's Sin.

What say u.peeps?




No comments: