Thursday, August 18, 2016

Abang Jem + Kak Mah = Jemah

Due to ribut taufan n angin kencang, lama pulak geng Jemah tak duduk semeja.

But today, I had something to clarify. Hahhaha..

Orang pertama mestilah  the other friend. Samar2 je gosipnya... Hehe..

" Kitaorang sembang pasal keretapi baru tu ( bukan topik sebenar)", macam biasa saya akan beritahu pada Abang Bro sebab nanti dia berteka teki pulak apsal bila dia datang kitaorang berhenti bercakap. Dah kebetulan the other fren nak g gents kot.

Abang Bro: Laaa baru tau ke?
Saya: Kita baru tau... Tu kita tanya Ayub betul ke X.
Abang Bro: ingatkan understood...

Abang Bro cakap sambil baring kat faded pinkish sofa. Dah 3 hari dia outstation, letih kot...

Sekejap.
Understood?

Lorr x pernah terlintas kat fikiran saya status keretapi baru tu.
Jadi Abang Bro pun bercerita. Kalah Akta Rahsia Rasmi, dia cakap berbisik sebab takut orang dengar. Masalahnya saya pun kurengggg jugak. Terteleng2 kepala saya nak pasang telinga.

Sekali d Kids came for donation. Hampir terlompat saya dibuatnya.
Bila bercerita hal hal rahsia,  sekali orang datang... Kadar keterkejutan memang 15 skala richter.

Huduh betul...

Later d other friend came again. Swap info.
Ceritanya pun habis.
Saya pun berpuas hati dengan skala kecerahan yang Abang Bro berikan

Oooo begitu...
Then mereka bercerita pasal hal lain
Tapi....

Saya tadah telinga je dengar sambil tengok reaksi the other friend

Hhahahaha...

No comments: