Friday, September 23, 2016

Hahhahhahahahahhahahahha

Saya tak ramai kawan. Saya suka kawan yang kelakar sahaja. Yang sentimental, kaki sentap,  saya tak berapa nak hadam.

Kecuali TheOtherFriend.
But he can be funny at times, jadi saya masih bertabah.

I dont tell much to my friends,  semua benda saya mengadu dengan mak saya,  jadi, mak saya lah kawan baik saya sebenarnya. Atau saya mengadu pada my brothers. Sapa2 yang nak buat pasal tu mesti fikir banyak kali hahhahahha..

Months ago ada parent telefon nak pinjam duit. Dia dapat nombor telefon saya dari whatsapp group anaknya. Saya kenal dia. Dia kenal saya. Anak2nya pun ok.

Yang ni saya tak beritahu mak atau my brothers. Karang kalau jadi apa2, ada pulak rumah kena bakar nanti..

TheOtherFriend kata kalau nak beri jangan harap akan dapat semula duit tu.
Tapi dia janji nak bayar... Saya beritahu...
Jangan harap sangat,  TheOtherFriend ingatkan.

He was right. Pada hari yang dijanjikan dia tak bayar pun. Beberapa hari selepas itu saya kirimkan pesanan ringkas,
" I hate to remind u today is September 9th".
Saya benci betul orang menipu. Rasa nak bagi penampar laju je.

Saya fikir dia faham. Afterall dia dah pesan banyak kali jangan sampai anaknya tahu. Nanti anaknya malu.
Bila sebut pasal d Kids memang saya agak sensitif sikit. I want them to know saya sentiasa adil dan tak pandang siapa pun parents mereka.

Saya tak fikir saya akan dapat balik duit tu. Tapi saya yakin,  Allah akan gantikan dengan yang lebih baik.
Duit boleh dicari...

Cuma saya still beritahu TheOtherFriend.
Kena la update ye tak


memang pilihan hati pun, dia kata.
Kenapa pilihan hati? Macam ayat novel je, saya tanya..
Bukan ayat novel, tapi lagu Indonesia, he replied.
tak pernah dengar. Cuba send lagu tu,  saya jawab. Biasalah...

He sent.. It was a funny...

"Tapi itu lagu orang tak nak kahwin...", saya tanya..
Hahahhahhahahahhahahhshshshhs..

Takder koneksyen langsung..
Hahhahahahhahahhahahahhahaha

Tadi saya nak tunjukkan lagu tu pada kawan. Eh... Baru perasan henfon saya dah reformat n I lost some datas.
Rugi!!



No comments: