Wednesday, September 21, 2016

Ticer janji jangan marah...

Saya tak tau bila bermulanya..
Cuma saya perasan sejak minggu ini, setiap kali d Kids nak tanya, mesti mula dengan ayat di atas..

"Janji?" mereka akan tanya lagi bila saya ternganga lama sikit.
Mokcik terkejut chuols..  Drama budak2 ni..

"Awak dah kenapa? mestilah BOLEH!" either memang soklan derang tak memanaskan hati atau mokcik yang tetiba dah melting, x tau la...

Semalam, a boy cakap jangan marah, suruh janji jangan marah. Kalau setakat nak tanya markah trial.exam, nak marah apanya...

Then, a girl said d same thing...
Yang ni drama lebih... Saya pun cuak juga..

" Resit tu saya dah basuh dalam washing machine", dia cakap muka bersalah.

Hahhahahha...
"tu perangai Teacher la suka masukkan dokumen penting dalam mesin basuh",  saya cakap sambil ketawa. " Yang diikut perangai buruk Teacher tu kenapa?", saya tanya.
"Minta maaf... Saya tak.sengaja",  dia cakap lagi.


Tak... Saya tak marah.
Ada banyak cara nak dapatkan salinan resit.
Tapi


Bab berdrama tu memang ai kenot brain okeh...m

No comments: