Sunday, October 30, 2016

Guests

Dah lama #12A Xder guests. Habis tu tuan rumah pun asyik hilang dibawa arus,  bila masa orang dah datang.

D most frequent visitor hanyalah Adik. Datang sekejap, we ate out, then balik.

Yesterday my ex Ketua Darjah kata nak datang on Sunday to hand in documents.  Saya suruh pos je, sebab hati saya sangat berharap ada keajaiban berlaku... If u know what I mean. Tapi dia kata,  dia perlu tusyenkan saya..
Ermmm...

Gigih saya mengelap lantai. Tapi baru siap hall, Arif dah sampai unannounced. Plan went awry, jadi saya temankan dia pergi ambil motosikal baru di kedai sampai pukul 9.30pagi.

Later I went back to #18,  sebab plan asal nak pergi groceries dengan my mom. She had a feast invite in d afternoon jadi kena cepat. Bila sampai rumah dah pukul 10++memang dah tak sempat.
As usual, when I told my mom my whereabout terus dia ketawa.

Tu lah... Arif ni bajet sangat tak susahkan kitaorang hahhahahha..

At 3,  I went back to #12A, nak habiskan kerja yang tergendala. Luckily Alia n Nisa joined me.

Mereka berdua mengemop,  mak andak prepared dinner.

We had chicken Grilled, vege tom yum, plain Rice n mango Juice. Of course makna dalam pinggan baru tu rasanya lain macam sedap:)

There's something about these two girls yang saya suka.
The first thing mereka cari was congkak. Then they admired their photos which I puť on top of d tube television.

Mana ada orang guna tube tele lagi.
But in their Mak Andak house everything never change.  Gambar mereka masa kecil, games yang mereka suka dulu masih ada, d books they used to do, tv tube tu pun ada..

Yang berubah hanyalah pinggan baru hahhahahha

No comments: