Sunday, October 16, 2016

Harapan

Gilerrr traumaa!!

I was given d same task as last year.

Giler trauma saya dengan permainan Lindungan Kaabah n d gang. Sampai sudah there was no apologies,  not that I expect any, anyway...

Yang ada cuma drama tarik muka n for every event that he organised, he sidelined me. Saya fikir Allah ada perancangan yang lebih adil. So to speak.

And this year, his sidekicks r still around.
And this year,  ketabahan yang saya wayangkan selama bertahun2 sudah expired.

Saya betul-betul penat dan letih.
Saya betul-betul demotivated nak melayan lagi.
Saya tak kuat lagi bertoleransi dengan sikap playing victims.

Saya betul-betul berharap saya tak akan dibuli lagi. Kerja je kottt... Sampai nak menganiaya orang tu kau dah kenapa Labu?

Saya tak faham kenapa orang tak boleh hormat orang lain.
Saya tak faham kenapa sebok sangat nak tunjuk diri tu hebat, powerful n likeable.
Ko fikir Allah tu P.A kau kah?
Boleh bawak mati ke semua tu?

Saya tak faham kenapa mereka tak terfikir bahawa semua perkara yang dilakukan di dunia akan betul2 dikira di sana.

Betul2, bukan main2 punya...

Mokcik fed-up
Sangat2




No comments: