Sunday, November 20, 2016

Acho

Hari tu saya guna Acho's car.
Bawak d Kids.
Then tingkap stuck. X boleh dinaikkan.
D Kids relax je. Dia tau mokcik takkan marah.πŸ˜‚

Tapi kesudahannya we have to walk sebab I cannot leave d car outside.
Mokcik relaks.  Mokcik tau d Kids takkan marah.

On d way home hujan lebat.  Habislah tempias. We stopped n puΕ₯ d rain coat over d Windows.
Kitaorang relaks je. Dah sama2 bersalah. Nak marah apanya...

Balik rumah mokcik mintak maaf kat Acho sebab rosakkan tingkap keter.  Dia diam je.
Besoknya rain coat masih tak dicabut.
Cuak juga..

A day later tingkap dah dibaiki. Rain coat dah disidai..

"Berapa ye Acho kena bayar baiki tingkap tu," saya tanya adik saya. Takut la jugak..

"Tak payah bayar pun, ganti xxxx ( sorry tak.ingat namanya) tu je. Tak ada apa pun", dia cakap.

Dia tak sebut pun pasal seat basah, pasal air hujan, pasal dah banyak kali dia kena baiki part yang saya rosakkan.

Adik lelaki saya menerima kekurangan kakaknya dengan redha.
Mokcik redhaπŸ˜‚

No comments: