Saturday, November 05, 2016

Opis belum bukak, kerja sudah mula Meh.

I tot wished I am mentally prepared.
Last week, there was a big request. Which made me open d motivational book.

The next day, there was another request.  It made me composed an email to HQ.
Which I deleted later..
I am not officially appointed.  Yang kau gelabah sangat tu kenapa norizan adnan?
Saya bertanya kepada diri sendiri of course.

Pagi tadi I got a phone call.
Congrats, katanya.
Jangan nak mengada!, saya jawab dan kami sama2 ketawa.
I melompat2 bila tau it was you, dia cakap.
Sedehh, saya balas. Dan kami ketawa lagi.
He puť forward a request,  which I promised to answer when d time comes.

Jangan janji.  Gitu kata buku motivasi.

Just now, another request.
Saya fikir.
I will try, saya jawab begitu saja.

Semua request mereka tu ada asas yang sangat wajar dipertimbangkan.
Macam menarik rambut dalam tepung, rambut jangan putus,  tepung jangan berserak.

I did it before. Tepung n rambut both remained intact.
It was not d best part of my life, but d experience really enriching.

Yang saya risaukan ialah...

Hasil carian imej untuk quote on leadership

Errr...
Entah.

Nite peeps.


No comments: