Saturday, January 21, 2017

The holiday I never have



Saya pernah cakap kan hobi Yarn ialah ambik gambor. He went for photography expedition cenggitu. Cuma lately bila dah ada anak, tak pernah pula dia tunjukkan gambar terbaru.
Hal2 personal, mokcik malas nak ambik pot.
It juz dat satu hari ada arahan suruh ambik gambar. Jadi saya pun tanya kalau Yarn boleh ambikkan gambo. Saya menmain je
He did send me d pic. Cantik betul lighting..

2 hari kemudian Yarn sent lagi. Saya x donlod   cuma ckp thnxx he.

On Friday saya pergi lagi jumpa Yarn, sebab wajib update e-system. Benci betul...
Saya lupa password. Syukur Yarn tabah membantu. 

Tak ingat pun.macam mana mula,  Yarn tanya pasal holiday. 
Holiday mender????
Saya konpius. 

" Ada gambarkan", Yan cakap. Ye gambo.kat atas tu la.
" Saya dah kirim pada akak. Tak tengok la tu", Yan cakap. 

Hahhahhahahhaha..
Tanpa sebab yg kukuh saya sengih sampai telinga..
So thoughtful of Yarn..

Holiday is what I really need these days




No comments: