Thursday, January 12, 2017

Updates

There r so many things to blog about.
Like... Faiz Subri winning.
Lagi win mestilah komen2 rakyat Malaysia pasal pakai salib (serius kelakar kau dik), pasal gol nasib (Aikkk awak x dapat pulak,  shortlisted pun tidak, awak lagi hebat kot), pasal ucapan tahniah daripada JDT kerana anak Johor menang dan paling mega-win komen Faiz scrolled d handphone n mumbling-English-speech. Kau yang impeccable English,  tak menang pulak ye dik.. Patut kau yang menang dik, boleh kau bagi speech ala2 Donald Trump gitu. 😂

Ada satu lagi tangkapan SPRM hari Rabu lepas. Saya baca dalam setkabo hari Ahad, while facial. Unfortunately,  setkabo tu tertinggal....aiseyy yang saya ingat,  isteri suspek ada 150 beg tangan mewah.
" Ko ingat Coach, Michael Kors tu ke luxury handbag " Baby snapped bila saya kata it took me years baru saya mampu beli. Satu henbeg  Coach.
"We r talking about Prada, Birkin, LV and d likes okeh.." Baby sambung..
" Sangat gamfenss.", sorry mokcik emo. Dah bertahun saya centakan Birkin, satu pun mampu beli,  but she has 150?? Guna duit rakyat pula tu....Melampau!

I also read about Azimah yang hilang setahun di Mekah. Sekarang dah.kembali tapi keluarga kata jangan ganggu, give some space.
I m so sorry for d family, tapi...
Ok abaikan

Syukurlah..
Malaysia masih aman



No comments: