Monday, March 27, 2017

Tolong jangan menipu!!!

Untuk rekod,  saya tak faham kenapa orang relaks saja mungkir janji.  Bila kita minta dia bertanggungjawab, dia kata, " Xper kesian awak... Biar saya tolong..."

Tolong?
Lindungan Kaabah sangat.
Masalah timbul sebab kau mungkir janji kott...
Sekarang mokcik dah cerdik. I quoted ayat Quran dulu. Heh?
With Google everything is possible.

Up to now, Xder tanda dia nak bertanggungjawab atas sikapnya. Saya bagi time frame sehingga hari Rabu. Jika beliau masih buat-buat sesuci embun pagi,  saya akan...

keluarkan duit poket sendiri dan bayar bagi pihaknya.
Saya berdoa semoga Allah berikan dia rezeki dunia yang melimpah ruah, supaya hatinya tenang dan tak perlu menganiaya orang lagi.

I will never say anything about it anymore.
😭😭😭😭😭😭😭
Period.

No comments: